top of page

Bedrijfsfotografie Veiligheid & Service Nederlandse Spoorwegen

Leroy, Eline & Stiwen.jpg

Hart voor de zaak

'Hart voor de Zaak’ richt zich op bedrijven en organisaties. Om écht goed te kunnen samenwerken is het essentieel dat medewerkers elkaar kennen. Hoe goed kennen jouw medewerkers elkaar en is er binnen jullie organisatie voldoende ruimte voor écht intermenselijk contact?

‘Hart voor de zaak’ is ontstaan vanuit de gedachte dat medewerkers mensen zijn met unieke eigenschappen. Zij hebben een intrinsieke motivatie voor productiviteit die wordt gevoed door wat hen beweegt. In de Japanse taal is hier een bijzondere term voor, namelijk ‘Ikigai’ dat zo veel betekent als ‘de reden waarom je bestaat’. Waarvoor kom jij ‘s ochtends je bed uit? Deze tak van Humafy ontfermt zich over het herstellen van de verbinding tussen medewerkers onderling en die met hun werkplek, door hen duidelijk te maken wat hen motiveert, inspireert en beweegt om dagelijks met ‘hart voor de zaak’ uitvoering te geven aan het beroep. Het doel hiervan is tweeledig: het verbinden van medewerkers met elkaar en tegelijkertijd het inspireren van medewerkers om steeds de beste versie van zichzelf mee te nemen naar het werk.

“Beweeg jezelf door een ander te bewegen”.

Klik op de onderstaande link om te lezen over onze pilotcase voor Rijksmuseum Amsterdam

bottom of page